خرید بک لینک
گیفت کارت
دکتری روانشناسی عمومی
شرکت کشتیرانی و حمل و نقل دریایی
تصفیه آب
دانلود سوالات امتحانی دانشگاه پیام نور
عکاسی صنعتی
دکتری روانشناسی بالینی
برج خنک کننده
سوله
دانلود آهنگ جدید
باربری تهران و اتوبار تهران
عکس های خفن خنده دار
بازی های دخترانه
بازاریابی
دانلود اهنگ
ایران
دانلود فیلم
بازسازی ساختمان
azar خرید جم
طراحی سایت حرفه ای
برج خنک کننده
پایان نامه
دانلود فیلم با لینک مستقیم
تصفیه فاضلاب
برج خنک کننده
دکتری روانشناسی سلامت
ثبت آگهي رايگان
تور مشهد
رزرو بلیط هواپیما
دیزل ژنراتور
خرید جم هی دی
خبرهای ایران
بتن سخت
دانلود رمان جدید
فلنج
فروشگاه هخامنش
تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:33 | نویسنده : داریوش | بازدید : 1
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل8 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه اضطراب اجتماعی جرابك

معرفی ابزار: این پرسشنامه در سال 1996 توسط ایلینا جرابك برای سنجش اضطراب اجتماعی ساخته شده است. این ابزار دارای 25 سوال 5 گزینه ای با گزینه های تقریبا همیشه، اغلب اوقات، گاهی اوقات، بندرت، تقریبا هیچ وقت است. این پرسنامه توسط سام دلیری (1381) در ایران روی یك گروه 477 نفری از دانش آموزان اجرا شده است و روایی و پایایی آن مطلوب گزارش شده.

روایی ابزار: با استفاده از روش تحلیل عاملی، 5 عامل شامل ترس از بیگانگان، ترس از ارزیابی توسط دیگران، ترس از صحبت كردن در جمع، ترس از انزوای اجتماعی، و ترس از آشكار شدن علایم اضطراب استخراج شده است كه این 5 عامل 23/47 درصد واریانس كل تست را تبیین می كنند (سام دلیری، 1381). در پژوهش حاضر نیز پایایی ابزار به روش آلفای كرونباخ محاسبه گردید كه ضریب حاصله 87/0 بود.

 


 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پرسشنامه اضطراب اجتماعی جرابك , اضطراب اجتماعی جرابك,

تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:33 | نویسنده : داریوش | بازدید : 1
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
حجم فایل5.022 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی  می باشند .

مقالات مدیریت آموزشی  مجموعه  دوم   

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف                                        عنوان مقاله                       تعداد صفحات

1318        مدل اقتضایی پرورش مدیران ارشد 29

1319        ضرورت بازنگری مدیریت آموزشی در پرتو نظریه های آشوب و کارآفرینی سازمانی  10

1320        مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاه های ایران             31

1321        ارزیابی اثر بخشی و کیفیت آموزش با استفاده از تکنیکهای تصمیم گیری چند معیاره و تئوری مجموعه فازی (مطالعه موردی : دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد)                11

1322        بررسی راهکارهای ایجاد همسویی میان محتوای آموزش حسابداری با ضرورت های محیط کسب و کار      19

1323        تدوین شاخص های ارزشیابی دوره ی کارشناسی ارشد فن آوری اطلاعات سلامت در دانشگاه های علوم پزشکی منتخب              13

1324        اولویت بندی شاخص های مرتبط بافناوری اطلاعات وارتباطات به منظور ارزیابی عملکرد ورتبه بندی دانشگاه ها ومراکزآموزش عالی کشور       15

1325        نیازسنجی آموزشی مدیران عالی در بخش دولتی ایران      25

1326        بررسی نقش مدیریت دانش بر خلاقیت دبیران در مدارس متوسطه        9

1327        رابطه جو نظام آموزش عالی و پرورش روحیه کارآفرینی دانشجویان     18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
عملکرد مدیران ,نظریه آشوب ,نیاز سنجی آموزشی ,حیطه های یادگیری ,سطح نیاز سنجی ,مدیریت آموزشی,عملکرد آ,

تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:32 | نویسنده : داریوش | بازدید : 2
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل750 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه‌ی هوش معنوی

     پرسشنامه هوش معنوی توسط امرام و درایر[1] (2007) طراحی شده است که دارای دو فرم کوتاه با 44 عبارت و فرم بلند با 83 عبارت است. که در این پرسشنامه از فرم 44 سوالی استفاده می گردد. این پرسشنامه در ایران توسط حسینی ترجمه و هنجاریابی شده است و در یک مقیاس 5 لیکرتی از 1 (نظری ندارم) تا 5 (کاملاً درست) نمره‌گذاری می‌شود. که هرچه نمره‌ی کل فرد بیشتر باشد فرد از هوش معنوی بیشتری برخوردار است (مرعشی،1390).

روایی و پایایی پرسشنامه هوش معنوی

     مرعشی (1390) پایایی این پرسشنامه را با استفاده از آلفای کرونباخ 85/0 به ‌دست آورد. همچنین، جهت تعیین روایی پرسشنامه هوش معنوی، نمره آن با نمره پرسشنامه تفکر دینی همبسته شده 56/0 بدست آمد که مشخص گردید که رابطه معنی داری بین پرسشنامه در سطح 006/0 وجود دارد و پرسشنامه از روایی بالای برخوردار است.

     همچنین، سعیدی(1391) پایایی پرسشنامه را با روش آلفای کرونباخ 89/0 بدست آورد.

     در پژوهش حاضر نیز ضریب پایایی پرسشنامه با روش آلفای کرونباخ 83/0 بدست آمد.

 


[1]- Emram & Derayer

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پرسشنامه‌ی هوش معنوی , هوش معنوی,

تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:32 | نویسنده : داریوش | بازدید : 1
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
حجم فایل4.136 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مجموعه مناسب دانشجویانی است  که در حال تحقیق و پژوهش پیرامون موضوع مدیریت آموزشی  می باشند .

مقالات مدیریت آموزشی  مجموعه  اول   

فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :  

ردیف         عنوان مقاله                تعداد صفحات

1308        ارزیابی عملکرد آموزشی با رویکرد مقایسه ای تحلیل شبکه ای و دیمتل                16

1309        بررسی شایستگی های حرفه ای مدیران گروه های آموزشی                24

1310        مقایسه دیوانسالاری دانشکده های مدیریت دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس الگوی مینتزبرگ               30

1311        تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزش های مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو (بر اساس مطالعة موردی دو دانشگاه مجازی استان تهران)                32

1312        بررسی وضعیت کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ارومیه بر اساس مدل سروکوال    18

1313        ارائه ی الگویی تحلیلی برای تحقق آموزش های پژوهش محور در دانشگاه های افسری آجا (مورد مطالعه؛ دانشگاه هوایی شهید ستاری)           34

1314        شناسایی عوامل مؤثر در شکل گیری رضایت دانشجویان     23

1315        بررسی راهکارهای ایجاد همسویی میان محتوای آموزش حسابداری با ضرورت های محیط کسب و کار     19

1316        ارائه یک مدل جهت اندازه گیری ارزش ویژه برند در حوزه خدمات:آزمون و پیاده سازی در یک دانشگاه مجازی              18

1317        یادگیری و اعتماد سازمانی، حلقه های میانجی بین توانمندسازی روانشناختی و تعهد سازمانی      27

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مدیریت آموزشی,عملکرد آموزشی,روش دیمتل,روش تحلیل شبکه,شایستگی های حرفه ای ,استانداردسازی عملکرد ,مدیر,

تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:32 | نویسنده : داریوش | بازدید : 1
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل8 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی

معرفی کلی آزمون

         پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی، توسط شکاری(1392)، در پژوهشی با نمونه ای متشکل از 280 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی ساخته شد که در این پژوهش روایی پرسشنامه توسط پنج تن از اساتید دانشگاه مورد تأیید قرار گرفت و جهت بررسی پایایی پرسشنامه بر روی 100 نفر از دانش آموزان اجرا شد و آلفای کرونباخ برابر86/. برای کل آزمون به دست آمد . هم چنین در پژوهش حاضر، برای محاسبه ی پایایی از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد که مقدار آن برابر با 82/0 به دست آمد.

 این پرسشنامه به صورت لیکرت پنج درجه ای که به صورت موافقم(5)، کمی موافقم(4)، نظری ندارم(3)، کمی مخالفم(2) و مخالفم(1) نمره گذاری می شود. کسب نمره بالاتر از میانگین در این پرسشنامه نشان دهنده درگیری مثبت والدین در امور تحصیلی فرزندانشان است و کسب نمره پایین تر از میانگین نشان دهنده عدم توجه و درگیری والدین در مور تحصیلی فرزندانشان می باشد.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پرسشنامه درگیری والدین در امور تحصیلی, درگیری والدین در امور تحصیلی,

تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:32 | نویسنده : داریوش | بازدید : 1
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل13 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه آزمون پایبندی مذهبی

این آزمون رفتار های مذهبی را در موقعیت های بالینی و پژوهشی  می سنجد و متغیر های مذهبی را در مداخله هایی که به نوعی از روش های مذهبی  استفاده می کنند ، کنترل می نماید . این آزمون از یک پرسش نامه شصت سوالی تهیه شده است که سه عامل ( پایبندی مذهبی دو سو گرایی و نا پایبندی مذهبی ) را مورد سنجش قرار می دهد . در عامل پایبندی مذهبی فرد بی تردید رفتار خود را بر اساس معیار های مذهبی تنظیم می کند و می کوشد که همه رفتار هایش را بر اساس معیار های مذهبی تنظیم کند . در عامل نا پایبندی مذهبی فرد هیچ گونه تعمدی به تنظیم رفتار ها بر اساس اصول یا دستور العمل های مذهبی ندارد.

 در عامل دو سو گرایی مذهبی فرد همواره نگران و در حالت تردید مذهبی به سر می برد . بین کردار و گفتارش نا هماهنگی وجود دارد. در برابر سختی ها کم تحمل است. احساس خوبی به خود و رابطه خود با خدا ندارد. از اعمال مذهبی خود ناراضی است و تنها هنگام سختی ها به خدا پناه می برد.

شایان ذکر است ابعادی که در این پرسش نامه به دست آمده است ابعاد دین داردی را الزاما نمی سنجد بلکه ابعاد روی آوری به دین یا روی گردانی یک فرد را از مذهب یا ایمان فرد را به اعتقادات مذهبی می سنجد . ضریب آلفای کرونباخ کل آژمون برابر 816/0 و ضریب همسانی درونی عامل  پایبندی درونی 878/0

، ضریب همسانی درونی عامل گذاری  678/0 و ضریب همسانی درونی عامل ناپایبندی مذهبی 725/0 ، گزارش شده  که همگنی نشان دهنده اعتبار بالای این پرسش نامه است . همچنین برای محاسبه روایی ملاک ، نیز صورت اولیه این آزمون قبل از تحلیل عاملی با آزمون جهت گیری مذهبی آلپورت 47/0 گزارش شده است که در سطح (p< 001/0)معنا دار است.(جان بزرگی 1388،79-105).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پرسشنامه آزمون پایبندی مذهبی, آزمون پایبندی مذهبی,

تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:31 | نویسنده : داریوش | بازدید : 2
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل14 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه آزمون رضامندی زناشویی اسلامی

این پرسش نامه ، دارای پنجاه بعد و ده مولفه می باشد که میزان رضایت از زندگی زناشویی را می سنجد . مولفه های این پرسش نامه ارتباط کلامی و غیر کلامی، پایبندی مذهبی، حل تعارض، مدیریت مالی، روابط جنسی،  فعالیت های اوقات فراغت، مسائل شخصیتی فرزندان و فرزند پروری، نقش زن و مرد و صله ارحام می باشد .(جدیری 1387 ،143). این مولفه ها از طریق تحلیل متون دینی در حوزه قرآن کریم و روایات ائمه معصومه (ع) به دست آمده است. اعتبار پرسش نامه رضامندی زناشویی از طریق دو نیمه سازی ، 81/0و ثبات درونی (آلفای کرونباخ) 87/0به دست آمده است . همچنین برای محاسبه روایی محتوایی ، پرسش نامه رضامندی زناشویی اسلامی با استفاده از روش همبستگی اسپیر من در حدود 90/0 به دست آمده است. همچنین روایی وابسته به ملاک از نوع همزمان نیز با استفاده از تست معادل به دست آمد. برای بررسی این نوع روایی ضریب همبستگی میان نمره کل آزمون مذکور بانمره کل پرسش نامه رضامندی زناشویی انریچ محاسبه شد و ضریب همبستگی 726/0 در سطح معنا دار کمتر از 0.01به دست آمد. نتایج نشان می دهد که پرسش نامه رضامندی زناشویی اسلامی از اعتبار و روایی بالایی برخوردار است(جدیری 1387، 162).

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پرسشنامه آزمون رضامندی زناشویی اسلامی, آزمون رضامندی زناشویی اسلامی,

تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:31 | نویسنده : داریوش | بازدید : 1
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل9 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقیاس خود افشاسازی پریشانی کان و هسلینگ

در مطالعه حاضر از شاخص خودافشاسازی پریشانی[1] (کان و هسلینگ[2]، 2001) برای اندازه‌گیری میزان خودافشاسازی فرد استفاده گردید (پیوست 4). این مقیاس 12 گویه دارد که نشان‌دهنده میزان راحتی افراد در گفتگو راجع به پریشانی‌شان است. این مقیاس در یک طیف لیکرت 5 درجه‌ای طراحی شده است و پاسخ به گویه‌ها از یک (کاملاً مخالفم) تا پنج (کاملاً موافقم) نمره می‌گیرند. از این رو حداقل نمره در این مقیاس 12 و حداکثر آن 60 می‌تواند باشد. «دوست دارم راجع به افکار پریشان‌کننده‌ام با دیگران صحبت کنم»، یک نمونه از گویه‌های این مقیاس می‌باشد.

سازندگان مقیاس، یک عامل کلی برای این مقیاس در نظر گرفته‌اند و همبستگی مثبتی بین این مقیاس و شاخص خودافشاسازی میلر، برگ و آرچر[3] (1983) و همبستگی منفی با شاخص خودپنهان‌سازی (لارسون[4] و چاستین[5]، 1990) گزارش شده است. پایایی این مقیاس نیز از طریق بازآزمایی در چند پژوهش بالای 90/0 به دست آمده است (کان و هسلینگ، 2001؛ کان، لمب[6]، چمپیون[7]، ابرل[8] و شون[9]، 2002).

در پژوهش حاضر جهت تعیین روایی از تحلیل عامل به روش مؤلفه‌های اصلی استفاده گردید. ملاک استخراج عوامل، ارزش ویژه بالاتر از یک و شیب منحنی اسکری بود. یافته ها نشان دهنده وجود یک عامل کلی بود. مقدار KMO برابر 92/0 و آزمون بارتلت برابر (001/0>p) 69/2779 بود. نتایج تحلیل عاملی نشان داد که ضرایب گویه‌ها از 61/0 تا 80/0 در نوسان بوده است. جدول 3-5 نتیجه تحلیل عاملی این مقیاس را نشان می‌دهد. جهت سنجش پایایی نیز از آلفای کرونباخ استفاده گردید و مقدار 92/0 به دست آمد. در مجموع نتایج حاکی از مطلوب بودن روایی و پایایی این ابزار جهت استفاده در این مطالعه می‌باشد.

 


[1] Distress Disclosure Index (DDI)

[2] Hessling

[3] Archer

[4] Larson

[5] Chastain

[6] Lamb

[7] Champion

[8] Eberle

[9] Schoen

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقیاس خود افشاسازی پریشانی کان و هسلینگ , خود افشاسازی پریشانی کان و هسلینگ,

تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:31 | نویسنده : داریوش | بازدید : 2
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل10 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه خودکارآمدی اجتماعی

جهت بررسی این سازه از مقیاس خودکارآمدی اجتماعی اسمیت و بتز[1] (2000) بهره گرفته ‌شد (پیوست 3). این ابزار از 25 گویه تشکیل شده است که میزان اعتماد فرد به خودش را در موقعیت‌های اجتماعی گوناگون در یک طیف پنج درجه‌ای اندازه می‌گیرد و پاسخ به گویه‌ها از یک (اصلاً به خودم اعتماد ندارم) تا پنج (کاملاً به خودم اعتماد دارم) نمره می‌گیرند. مثلاً یکی از این موقعیت‌ها بدین شکل است: «بیان عقایدم در بین افرادی که در خصوص موضوع مورد علاقه‌ام بحث می‌کنند». البته لازم به ذکر است که در پژوهش حاضر سه گویه به دلیل عدم تطابق فرهنگی حذف گردید. این گویه‌ها مربوط به گذاشتن قرار با جنس مقابل و شرکت در مهمانی رقص بودند. از این رو حداقل نمره می‌تواند در این مقیاس 22 و حداکثر آن 110 باشد.

اسمیت و بتز (2000) پایایی ابزار را با اجرا بر روی 354 دانشجوی کارشناسی (90 پسر و 264 دختر) به روش همسانی درونی (آلفای کرونباخ) برابر با 94/0 و به روش بازآزمایی با فاصله سه هفته‌ای 82/0 گزارش نموده‌اند (86/0 برای پسران و 80/0 برای دختران). روایی سازه این ابزار نیز توسط سازندگان آن به روش همگرا و واگرا از طریق همبستگی با مقیاسهای اعتماد اجتماعی[2] و کمرویی مطلوب گزارش گردیده است.

1.  در پژوهش حاضر جهت تعیین روایی از تحلیل عامل به روش مؤلفه های اصلی استفاده گردید. ملاک استخراج عوامل، ارزش ویژه بالاتر از یک و شیب منحنی اسکری بود. یافته ها نشان دهنده وجود یک عامل کلی بود. مقدار KMO برابر 91/0 و آزمون بارتلت برابر (001/0>p) 07/5601 بود. نتایج تحلیل عاملی نشان داد که ضرایب گویه‌ها از 49/0 تا 80/0 در نوسان بوده است. جدول 3-4 نتیجه تحلیل عاملی این مقیاس را نشان می‌دهد. جهت سنجش پایایی نیز از آلفای کرونباخ استفاده گردید و مقدار 94/0 به دست آمد. نتایج بیانگر روایی و پایایی مطلوب مقیاس می‌باشند.

 


[1] Betz

[2] Social confidence

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
خودکارآمدی اجتماعی ,پرسشنامه خودکارآمدی اجتماعی,

تاريخ : 25 بهمن 1395 | 12:31 | نویسنده : داریوش | بازدید : 1
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل9 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر

این پرسشنامه که توسط مهریار مورد تجدید نظر قرار گرفته است مرکب از 30 سوال است که 24 سوال آن مستقیما از پرسشنامه راتر استخراج شده و با توجه به فرهنگ ایرانی 6 سوال به آن افزوده شده است. هریک از مواد آزمون در یک مقیاس سه درجه ای ( 0، 1، 2) نمره گذاری می‌شود. این آزمون 5 بعد عمده را در بر می‌گیرد که عبارتند از بیش‌فعالی / پرخاشگری، اضطراب / افسردگی، رفتار ضد اجتماعی / اختلال سلوک، رفتارهای ناسازگارانه و اختلال کمبود توجه. این ابزار از روایی و پایایی بالایی برخوردار است. راتر در آزمایشی که بر روی 91 کودک انجام داد و در آن از پرسشنامه روان‌پزشکی به همراه پرسشنامه اختلالات رفتاری استفاده نمود درصد توافق بالای 75/0 را گزارش نمود. یوسفی پرسشنامه را به همراه آزمون بندر گشتالت روی 50 نفر آزمودنی در شهر شیراز اجرا نمود و همبستگی بالای 96/0 را به دست آورد.

 

پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر

در فرم زیر فهرستی از توصیفات رفتاری آورده شده است ، بعد از هر جمله سه ستون وجود دارد ، اگر دانش آموز دقیقأ رفتار توصیف شده در جمله رااز خود نشان می دهد ، زیر ستون " کاملأ درست است " علامت بگذارید و اگر رفتار را با شدت کم یا گاه گاهی نشان می دهد ، زیر ستون " تا حدودی درست است " علامت بگذارید و اگر تا آنجا که شما اطلاع دارید دانش آموز ، آن رفتار را نشان نداده است ، زیر ستون " درست نیست " علامت بگذارید .

لطفأ بر اساس رفتار دانش آموز در سه هفته گذشته فهرست زیر را تکمیل نمائید .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پرسشنامه اختلالات رفتاری راتر, اختلالات رفتاری راتر,

خرید سی سی کم خرید سی سی کم